اخبار

برگزاری چهارمین جلسه کمیته های تخصصی شهر سالم پاوه

برگزاری چهارمین جلسه کمیته های تخصصی شهر سالم پاوه

چهارمین جلسه کمیته‌های تخصصی  شهرسالم پاوه به ریاست معاون عمرانی فرماندار این شهرستان و با حضور مدیران شبکه بهداشت، مرکز بهداشت، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، شهردار و تعدادی از مدیران ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر سهرابی ضمن خیر مقدم به مدعوین گرامی به بیان توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای برنامه های شهر سالم و اهمیت دستیابی به شاخص ها و همچنین لزوم همکاری بین بخشی ادارات در اجرای این برنامه مهم پرداخت.

در ادامه مصطفایی معاون امور عمرانی فرمانداری با اشاره به خصوصیات یک شهر سالم، از لزوم بررسی و شناخت وضع موجود شهر در ابعاد مختلف و انطباق شرایط موجود با آیتم ها و شاخصهای شهر سالم جهت شناسایی کمبودها و مشکلات موجود و در نهایت پیگیری و همت جمعی برای بهبود وضع موجود وارتقای همه شاخصها صحبت نمود.

ایشان همچنین گفت : شهر پاوه با این شرایط و توپوگرافی و چشم انداز بسیار زیبای شهری، جاذبه های طبیعی و فضای باغات، وجود میراث ماندگار ملموس و ناملموس، صنایع دستی، تاریخ و تمدن و فرهنگ غنی، وجود امنیت ،  روحیه بسیار بالای مشارکت پذیری مردم ، سازمانهای فعال مردم نهاد و موسسات امور خیریه ، پایین بودن آمار ناهنجاریهای اجتماعی مثل اعتیاد ، سرقت و …  پتانسیل و ظرفیتهای خوبی برای تبدیل شدن به شهر سالم داراست اما واقعیت این است تا رسیدن به شرایط مطلوب انسجام و همت جمعی و داشتن برنامه برای بهبود وضعیت در همه زمینه ها لازم خواهد بود.

وی در ادامه با برشمردن وظایف کمیته‌ها اعلام کرد لازم است هر کمیته ضمن دعوت از ادارات مرتبط به صورت هفتگی تشکیل جلسه داده و در این جلسات نسبت به بررسی شرایط موجود و استخراج مشکلات اقدام نموده و ضمن مشخص نمودن اولویت‌ها، موارد را برای تصمیم گیری نهایی به کارگروه شهر سالم ارائه نمایند.

در ادامه جلسه حشمت کریمی رئیس مرکز بهداشت پاوه و دبیر کمیته علمی از اعضا خواست ضمن تدوین برنامه عملیاتی، اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را مشخص و برای رسیدن به این اهداف برنامه ریزی نمایند.

در پایان جلسه مسئولان کمیته‌ها دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید